loading...

دانلود همه چی,بازی,نرم افزار,تم,فیلم,موبایل,بازی اندروید,مستند

دانلود همه چی,بازی,نرم افزار,تم,فیلم,بازی اندروید,آموزش اندروید,برنامه اندروید

آخرین ارسال های انجمن

دانلود مرورگر Avant Browser 2012 Beta 3

دانلود نسخه آزمایشی مرورگر اوانت Avant Browser 2012 Beta 3

Avant Browser 2012 Beta 3 نام نسخه آزمایشی مرورگر سریع و پایدار اوانت است ، این مرورگر در واقع نسخه ای از اینترنت اکسپلورر است که امکاناتی را نیز به آن اضافه می کند و توانایی اجرای صفحات وب با سرعت بسیار بالا را دارد یکی از قابلیت های منحصر به فرد این مرورگر آن است که به 41 زبان زنده دنیا ترجمه شده و همین مسئله موجب می شود که بسیار از مردم در جهان از این مرورگر پس از فایرفاکس و اکسپلورر بهره ببرند ، لازم به ذکر است که نسخه قرار داده شده تنها جنبه ی آزمایشی داشته و به هیچ عنوان به منظور استفاده بلند مدت توصیه نمی شود

I'm Best بازدید : 391 شنبه 27 اسفند 1390 زمان : 20:58 نظرات (0)

دانلود مرورگر Apple Safari 5.1.2 Final

دانلود نسخه جدید مرورگر قدرتمند سافاری Apple Safari 5.1.2 Final

Apple Safari نام مرورگر قدرتمند ، سریع و پایدار کمپانی قدرتمند اپل است ، این مرورگر که به ادعای سازنده های آن سریع ترین مرورگر جهان است شما را قادر می سازد تا در دنیای اینترنت یک وب گردی امن و لذت بخش را داشته باشید اپل سافاری که در اصل برای پلت فرم اپل مکینتاش تولید شده بود ، توجه خاص کاربران و توسعه یافتن این مرورگر باعث شد تا به خانواده سیستم عامل ویندوز نیز ملحق شود و جایی برای خود در میان مرورگرانی همچون اینترنت اکسپلورر ، فایرفاکس و... باز کند ، این مرورگر همه ویژگی های لازم برای راحتی کاربران در اینترنت را دارا بوده و تمام تکنولوژی های کد گذاری جدید و...در آن نهاده شده است ، از لحاظ امنیتی نیز در سطح بسیار پیشرفته ای بوده و دارای امکاناتی همچون : پاپ آپ بلاکر ، نمایش سطح امنیتی وب سایت ، اس اس ال 2 / 3 ، و .... می باشد

برخی از قابلیت های کلیدی مرورگر Apple Safari 5.1.2 Final :
- جستجوی سریع و قدرتمند در اینترنت
- نهایت سرعت و کارآیی در نسخه جدید مرورگر Safari
- امنیت بسیار بالا در نگهداری اطلاعات شخصی
- محیط کاربری فوق العاده جذاب نرم افزار که در این نسخه تا حدود زیادی بهبود یافته
- امکان جدید و بسیار مفید Top Sites
- Search Engine نرم افزار با قابلیت پشتیبانی از جست و جو گرهای معروفی نظیر Google و Yahoo
- سازگار با انواع Unicode ها در نسخه ی جدید باعث سازگاری کامل با زبان شیرین فارسی شده
- استفاده از قابلیت Tab Browsing
- دانلود مینجر قدرتمند نرم افزار
- سازگار با انواع فلش ها و قابلیت هایی که در وب به کار می رود
- امکان Block کردن منوهای مزاحم تبلیغاتی
- امکان تغییر منوهای موجود در صفحه و محو و ظاهر کردن آن ها
- سهولت در استفاده
- پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز
- و .....

قابلیت های اضافه شده به نسخه 5 :
- سازگاری کامل با نسخه 5 از HTML
- کارآیی بالاتر در کل سیستم
- امکان سازگاری با انواع سخت افزارها برای افزایش سرعت در اجرای کارکردها
- اضافه شدن قابلیت به نام Safari Reader
- اضافه شدن Bing Search
- وجود امکان متعدد برای توسعه دهندگان
- کش نمودن DNS ها برای بارگزاری بسیار سریعتر در موارد بعدی
- و .....

 

I'm Best بازدید : 282 شنبه 27 اسفند 1390 زمان : 20:55 نظرات (0)

دانلود Google Chrome

دانلود مروگر گوگل کروم Google Chrome 112.0.5615.138 Final x86/x64 Win/Mac/Linux/Portable Final

بسیاری از افراد همیشه از مرورگرهای در دسترس و معمول سیستم عامل ها یعنی مرورگر اج برای ویندوز و Safari در Apple Mac ، استفاده می کنند. هر دوی این مرورگرها در طول سال ها بسیار توسعه یافته اند و هنوز هم نسبت به مرورگرهایی مانند مرورگر کدباز Google Chrome دارای امکانات بسیار کمتری هستند.
گوگل نسخه جدید مرورگر خود به نام Chrome 112.0.5615.138 Final را منتشر کرده است که دارای چندین بهینه سازی کوچک مانند پیش بارگذاری آدرس های وب (امکانی جدید) و امنیت کامل در برابر دانلودهای خطر آفرین ، می باشد.
از امکانات دیگر آن می توان به " رندرینگ انحصاری" اشاهر کرد که به صورت خودکار در هنگام تایپ کردن آدرس سایت، شروع به بارگذاری و رندر کردن صفحات در پس زمینه می کند. پیش بارگذاری در مواقعی رخ می دهد که تکمیل خودکار نام سایت در مورد یکی از پر بازدیدترین سایت های کاربر باشد.
وقتی کاربر کلیدی را فشار می دهد می تواند این تکمیل خودکار را تایید کند و صفحه پیش بارگذاری شده به سرعت نمایش داده می شود. بر خلاق قابلیت جستجوی سریع Chrome ، تکمیل پیش بارگذاری منتظر زمانی می ماند که کاربر روی کلید، قبل از نمایش صفحه رندر شده ، کلیک کند.
قابلیت امنیتی دیگر به این نسخه از مرورگر اضافه شده که در هر بار دانلود فایل ، مرورگر آن را از طریق لیست فایل های شناخته شده بررسی می کند. اگر فایل در این لیست نباشد ، این آدرس توسط سرورهای گوگل قطع می شود و یک پروسه آنالیز خودکار را برای کشف خطرات فایل و اینکه بر پایه چه فاکتورهای ساخته شده است، اجرا می شود. اگر فایل خطری در پی داشته باشد، کاربر هشداری دریافت خواهد کرد.
گوگل می گوید که اطلاعاتی که توسط مرورگر جمع آوری می شوند برای نشان دار کردن فایل های خطرآفرین استفاده می شود و دیگر برای افراد دیگر استفاده نخواهند شد. شرکت ، آدرس IP کاربر را برای مدت 2 هفته حفظ می کند تا تمامی اطلاعاتی که از آن آدرس فایل بدست می آید، از پایگاه داده های گوگل حذف شوند.
کاربرانی که نگران امنیت حریم شخصی خود هستند می توانند جلوی این عملکردهای مرورگر را بگیرند و اینکار با غیر فعال کردن phishing and malware protection انجام می شود.

I'm Best بازدید : 412 شنبه 27 اسفند 1390 زمان : 20:54 نظرات (0)

دانلود مرورگر

وبگردی مطمئن و سریع با SeaMonkey v2.7.1

یکی از مسائلی که تمامی کاربران اینترنتی برایشان مهم است و به آن اهمیت می دهند استفاده از یک مرورگر سریع و مطمئن برای وبگردی می باشد. یکی از این برنامه ها که بسیار سریع و قدرتمند می باشد مرورگر موزیلا است. Mozilla SeaMonkey یک مرورگر بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه وبگردی با سرعت بسیار بالا و کاملا امن می باشد. شما با استفاده از این برنامه قدرتمند قادر خواهید تمامی سایت های مورد علاقه ی خود را در سریعترین زمان ممکن بارگذاری کرده و از بالا بودن امنیت آن لذت ببرید. اما قابلیت های این برنامه به همین جا ختم نمی شود زیرا این برنامه یک مدیریت قدرتمند بر روی ایمیل ها و مدیریت کامل و دقیق بر روی سایت ها و گروه های خبری , کلاینت پیام رسان فوری (چت) IRC و ابزاری برای ساده تر نمودن ویرایش کدهای HTML در اختیار شما می گذارد. این برنامه این امکان را به شما می دهد که براحتی چندین صفحات را در تب های مختلف باز کنید, ایمیلهای گروهی که از طرف اسپمرها برای شما ارسال می شود را بلوک می کند , امکاناتی کاملا دقیق برای ویرایش تگ های HTML و جداول و... در اخیار شما می گذارد. از قابلیت های اصلی این برنامه می توان به مواردی همچون بارگذاری و مرور صفحات اینترنتی با سرعت بالا , ساده تر نمودن ویرایش کدهای اچ تی ام ال , برآورده ساختن تمام نیازهای اینترنتی شما در یک برنامه کارآمد , قابلیت قرار دادن چندین صفحه بص عنوان صفحه خانگی (Homepage) خود در چندین سربرگ , مدیریت کننده عکس برای بلاک نمودن تصاویر برای برداشتن عکس های مزاحم یا افزایش سرعت تحویل وبسایتها , جستجو در حین تایپ نمودن کلمه توسط شما برای ارائه روشی متفاوت برای راهبری یک صفحه و... اشاره کرد.

I'm Best بازدید : 345 شنبه 27 اسفند 1390 زمان : 20:53 نظرات (0)

۲۲:۰۵

دانلود مرورگربا توجه به اینکه مدتهاست سیستم عامل های 64 بیتی وارد بازار شده اند و توجه بسیاری از کاربران را جلب کرده اند , اما هنوز یک مرورگر حرفه ای و مخصوص سیستم های 64 بیتی عرضه نشده است. اما در این پست ما تصمیم داریم مرورگرها مخصوص ویندوزهای 64 بیتی را دانلود قرار دهیم. نام این مرورگر Waterfox است. در واقع Waterfox همان مرورگر فایرفاکس است که مخصوص ویندوزهای 64 بیتی نوشته شده است و سرعتی به مراتب بالاتر از نسخه ی فایرفاکسی دارد که بر روی ویندوزهای 32 بیتی نصب می شود. این مرورگر قادر است تا تمامی افزونه های مخصوص فایرفاکس را نیز بر روی خود نصب کند و تمامی قابلیت های فایرفاکس را نیز دارد و می تواند صفحات را نیز با سرعت بسیاار بالاتر برای شما بارگذاری کند و از نظر امنیت نیز بسیار مطمئن است.

I'm Best بازدید : 334 شنبه 27 اسفند 1390 زمان : 20:51 نظرات (0)

دانلود نرم افزار Avant Browser 2012

دانلود نسخه جدید مرورگر اوانت Avant Browser 2012 build 27 Ultimate

Avant Browser 2012 نسخه جدیدی از مرورگر سریع و قدرتمند اوانت می باشد ، این مرورگر تجربه ی یک وب گردی متفاوت و لذت بخش را برای شما به ارمغان می آورد و بر پایه و اساس اینترنت اکسپلورر ساخته و تولید شده است ، یکی از قابلیت های مهم این مرورگر سریع بودن آن در بارگذاری صفخات وب است که شاید در آینده ای نه چندان دور در جمع مرورگرهای قدرتمندی همچون Firefox و Chrome قرار بگیرد ، همچنین این مرورگر از 41 زبان مختلف پشتیبانی می کند

برخی از قابلیت های کلیدی نرم افزار Avant Browser 2012 build 27 Ultimate :
- مرورگری قدرتمند و سریع
- کاملا رایگان
- دارای تنظیمات پیشرفته برای جستجو
- امکان فیلتر کردن تصاویر انمیشن و فلش
- پر کردن خودکار پسورد در سایت های مختف
- جلوگیری از اجرای Pop-up و پنجره های تبلیغاتی
- سازگاری کامل با اینترنت اکسپلورر
- امکان آپدیت از طریق مرورگر
- حفاظت از اطلاعات و حریم شخصی
- سهولت در استفاده
- پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز
- و ....

I'm Best بازدید : 236 شنبه 27 اسفند 1390 زمان : 20:50 نظرات (0)

دانلود مرورگر Mozilla FireFox 11.0 Final

از این پس نسخه نهایی فایر فاکس را همیشه از اینجا دانلود کنید برای ورود به صفحه کلیک کنید

امروز در سایت پی سی دی نسخه نهایی مرورگر قدرتمند شرکت موزیلا یعنی FireFox 11 را قرار داده ایم که ساعاتی پیش توسط سایت رسمی این شرکت برای دانلود در دسترس کاربران قرار داده شد نسخه جدید این مرورگر در مقایسه با نسخه 10 از نظر ظاهری تغییرات زیادی نداشته و بیشتر بر روی پیشرفت امکانات CSS ، امنیت و سرعت بیشتر تمرکر شده است ، از قابلیت های جدید این مرورگر می توان به Style Editor اشاره کرد که به واسطه ی آن کاربران قادر خواهند بود تا استایل های صفحات را به صورت دستی تنظیم و در صورت لزوم آن را ویرایش نمایند ، دیگر ویژگی مهم نسخه جدید پشتیبانی از صفحات 3D یا همان سه بعدی است که نسل جدیدی از صفحات اینترنتی را معرفی می کند و از این رو فایرفاکس قصد دارد تا با پشتیبانی از این امکان جدید از رغبای خود سبقت بگیرد ، از جمله دیگر امکانات جدید فایرفاکس 11 سرعت بیشتر در بارگذاری صفحات ، استفاده بسیار کمتر از حافظه Ram ، امنیت بیشتر در برابر حملات اینترنتی و جاسوسی و .... می باشد که همیشه در راس امکانات جدید این مرورگر قدرتمند بوده است

I'm Best بازدید : 444 شنبه 27 اسفند 1390 زمان : 20:49 نظرات (0)

تعداد صفحات : 228

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات

  • دانلود بازی اندروید
  • دانلود نرم افزار اندروید
  • اخبار و آموزش های اندروید
  • اینترنت
  • اس ام اس
  • امنیت و شبکه
  • مالتی مدیا و گرافیک
  • کاربردی
  • ابزار سیستم
  • نرم افزار موبایل های قدیمی
  • بازی موبایل های قدیمی
  • تم و والپیپر موبایل
  • دانلود بازی
  • انیمیشن و مستند
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1590
  • کل نظرات : 172
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 802
  • آی پی امروز : 281
  • آی پی دیروز : 703
  • بازدید امروز : 452
  • باردید دیروز : 3,055
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 3,507
  • بازدید ماه : 29,052
  • بازدید سال : 616,861
  • بازدید کلی : 2,852,526
  • کدهای اختصاصی

    آمارگیر

    • :: آمار مطالب
    • کل مطالب : 1590
    • کل نظرات : 172
    • :: آمار کاربران
    • افراد آنلاين : 8
    • تعداد اعضا : 802
    • کاربران آنلاين
    • [Online_Number]. [Online_Title]
    • :: آمار بازديد
    • بازديد امروز : 452
    • بازديد ديروز : 3,055
    • بازديد هفته : 3,507
    • بازديد ماه : 29,052
    • بازديد سال : 616,861
    • بازديد کلي : 2,852,526
    • :: اطلاعات شما
    • آي پي : 3.142.53.211
    • مرورگر : Safari 5.1
    • سيستم عامل :