زمان جاري : دوشنبه 28 خرداد 1403 - 12:30 قبل از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم
...در حال بارگيري لطفا صبر کنيد
صفحه اصلي / مطالب جالب و خواندنی / کامیون حامل گوشی های شیائومی در هند به سرقت رفت!!
ارسال پاسخ جديد
کامیون حامل گوشی های شیائومی در هند به سرقت رفت!!
تعداد بازدید: 124
xx_unkown_xx آفلاين


ارسال‌ها : 240

عضويت:1 /1 /1391

محل زندگي: X2

شناسه ياهو:

تشکرها : 18

تشکر شده : 23

کامیون حامل گوشی های شیائومی در هند به سرقت رفت!!



هفته گذشته روزنامه Times of India در گزارشی اعلام کرد که یک خودروی کامیون بار حمل گوشی‌های شیائومی که از Sri City به سمت کلکته در حرکت بوده با حیله دزدان سرقت شده است. به مانند شیوه قدیم راهزنان جاده‌ای، دزدان این داستان تکیه الوار چوبی را در وسط راه قرار داده‌اند تا مسیر بسته شود و پس از آن وقتی راننده از خودرو پیاده می‌شود تا چوب‌ها را کنار زده و راه خود را ادامه دهد، چهار نقر سارق که به سلاح سرد به او حمله ور شده و با ارعاب راننده، دست و پای او را به درختی در همان حوالی بسته و سپس خودروی حامل گوشی‌ها را دزدیده‌اند. پس از چند ساعت افراد محلی که از آن حوالی می‌گذشته‌اند راننده را پیدا کرده و داستان را به پلیس اطلاع داده‌اند.

پلیس هندوستان همچنان در حال تحقیق است تا سارقان را پیدا کرده و در اختیار مراجع قضایی قرار دهد و هیچ خبری هم از گوشی‌های سرقت شده نیست. شبکه‌های مخابراتی نیز خبری از آنتن گرفتن این گوشی‌ها گزارش نکرده‌اند. البته کامیون مسروقه داستان ما هیچ آرم، برچسب و یا علامتی از شیائومی نداشته و به نظر دزدان در ابتدا کار از ماهیت بار آن مطلع نبوده‌اند و پس از توقف خودرو متوجه انبوه گوشی‌های انبوه موجود در قسمت بار آن شده‌اند.

به هر حال سرنوشت این گوشی‌ها همچنان نامعلوم است و دفتر شیائومی در هند اعلام کرده که این گوشی‌ها را در لیست سیاه اپراتورها قرار داده تا به محض روشن شدن در شبکه، محل آنها مشخص شود و بتوان از اطلاعات آن برای پیدا کردن دیگر دستگاه‌ها استفاده کرد.

مورد مثل این کمتر در دیگر کشورها رخ داده بوده است و به نظر دزدان این داستان نیز در نظر دارند یا گوشی‌ها را از طریق قاچاق از هند خارج کرده و در خارج بفروشند و یا اینکه آنها را به تعمیرکارانی که مشکلی با ماهیت دزدی بودن گوشی‌ها ندارند فروخته تا آنها از قطعات داخلی گوشی‌ها برای تعمیر دیگر دستگاه‌ها استفاده کنند.



منبع: شهر سخت افزار


سایت رسمی DL4MIHAN مرجع دانلود بازی و برنامه PC و موبایل
لینک سایت : http://Dl4mihan.rozblog.com
یکشنبه 05 اسفند 1397 - 20:19
وب کاربر ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


تمامی حقوق این قالب مربوط به همین انجمن میباشد|طراح قالب : ابزار فارسی -پشتیبانی : رزبلاگ

: