زمان جاري : یکشنبه 27 خرداد 1403 - 11:21 بعد از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم
...در حال بارگيري لطفا صبر کنيد
صفحه اصلي / News / پرچمدار جدید نوکیا Nokia 9 pureview رسما معرفی شد!
ارسال پاسخ جديد
پرچمدار جدید نوکیا Nokia 9 pureview رسما معرفی شد!
تعداد بازدید: 100
xx_unkown_xx آفلاين


ارسال‌ها : 240

عضويت:1 /1 /1391

محل زندگي: X2

شناسه ياهو:

تشکرها : 18

تشکر شده : 23

پرچمدار جدید نوکیا Nokia 9 pureview رسما معرفی شد!

 







نوکیا بالاخره نسل جدید پرچم‌دار خود، یعنی نوکیا ۹ پیوویو رارونمایی کرد. جدیدترین پرچم‌دار نوکیا از دوربین ۵ گانه در پنل پشتی بهره می‌برد.



نوکیا لحظاتی پیش و در کنفرانسش طی کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلونا نسل جدید پرچم‌دارش، نوکیا ۹ پیورویو را معرفی کرد. این گوشی با بهره‌گیری از دوربین ۵ گانه در پنل پشتی، عملکرد نوکیا ۱۰۲۰ با بهره‌گیری از دوربین ۴۱ مگاپیکسلی را یادآوری می‌کند.





همان‌طورکه اشاره کردیم، این گوشی از دوربین ۵ گانه در پنل پشتی بهره می‌برد. هر ۵ دوربین از حسگر ۱۲ مگاپیکسلی رخوردارند که ۲ حسگر رنگی و ۳ حسگر سیاه‌و‌سفید (مونوکروم) هستند. درضمن، به دیافراگم f/1.8 و فاصله‌ی کانونی ۲۸ میلی‌متری برای تمام ۵ لنز باید اشاره کنیم. هر ۵ حسگر به‌‌طور هم‌زمان در زمان فشردن کلید شاتر، تصویر مدنظر را ثبت می‌کنند. سپس با استفاده از فرایند پردازشی، اطلاعات ثبت‌شده‌ی هر ۵ حسگر را با‌هم ترکیب و تصویری باکیفیت تولید می‌کند.

البته همان‌طورکه در تصویر زیر می‌بینید، نوکیا ۹ در پنل پشتی ۷ روزنه دارد که ۵ روزنه به دوربین‌ها و یک روزنه به فلش و دیگری به دوربین ToF مربوط است. وظیفه‌ی دوربین ToF ثبت اطلاعات مربوط‌به عمق منظره‌ای است که دوربین از آن عکاسی می‌کند. باتوجه‌به ترکیب اطلاعات حاصل از ۵ حسگر اصلی برای ثبت تصویر، نوکیا ۹ پیورویو در برخی مواقع، تصاویری با داینامیک رنج ۱۲.۴ استاپی می‌تواند خلق کند که عملکردی نزدیک به حسگر‌های بزرگ است.


همچنین، نوکیا با بهره‌گیری از ۵ حسگر دوربین و نیز یک حسگر ToF می‌تواند تصاویری با جزئیاتی متشکل از ۱۲۰۰ لایه برای مناظری با عمق ۴۰ متری ثبت کند. باتوجه‌به همکاری نوکیا و گوگل به‌منظور شناسایی و بهبود تصاویر با استفاده از اپلیکیشن گوگل فوتوز که با اطلاعات حاصل از حسگر‌های دوربین ترکیب می‌شود، می‌توان تصاویر بوکه‌ی بسیار طبیعی را ثبت کرد. باتوجه‌به همکاری گوگل و نوکیا و اطلاعات ثبت‌شده از عمق تصویر، می‌توان پس از عکاسی، فوکوس تصاویر را روی سوژه‌ها تغییر داد.

البته باید به این نکته اشاره کرد که نوکیا ۹ پیورویو ازطریق تنظیمات، امکان ثبت تصاویر سیاه‌و‌سفید را ممکن می‌کند. کاربران با استفاده از نوکیا ۹ پیورویو تصاویری با فرمت RAW را  می‌توانند ذخیره کنند. سپس با استفاده از اپلیکیشن لایت‌روم که روی گوشی نصب شده، تصاویر را می‌توانند ویرایش کنند. نوکیا ۹ پیورویو ویدئوهایی با رزولوشن 4K HDR را با نرخ ۳۰ فریم‌برثانیه ثبت می‌کند.


از دیگر مشخصات فنی نوکیا ۹ پیورویو، به بهره‌گیری از نمایشگر ۵.۹۹ اینچی پی‌اولد با رزولوشن ۲٫۸۸۰ در ۱٫۴۴۰ پیکسل یا +QHD و حسگر اثر انگشت نوری اشاره کرد که زیر نمایشگر تعبیه شده است. نمایشگر این گوشی با پوشش گوریلاگلس ۵ محافظت می‌شود. نوکیا برای دوربین سلفی از حسگری ۲۰ مگاپیکسلی استفاده کرده است. شایان ذکر است این گوشی به‌‌طور استاندارد با حافظه‌ی رم ۶ و داخلی ۱۲۸ گیگابایتی راهی بازار می‌شود. یکی از نکاتی که نوکیا ۹ پیورویو را دربرابر رقبا ضعیف جلوه می‌دهد، استفاده از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ است.


منبع مطلب: zoomit



سایت رسمی DL4MIHAN مرجع دانلود بازی و برنامه PC و موبایل
لینک سایت : http://Dl4mihan.rozblog.com
یکشنبه 05 اسفند 1397 - 20:35
وب کاربر ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


تمامی حقوق این قالب مربوط به همین انجمن میباشد|طراح قالب : ابزار فارسی -پشتیبانی : رزبلاگ

: